Ministerivierailu korosti teollisuuden kasvua ja alueellista yhteistyötä
Tällä viikolla Närko vastaanotti eurooppa- ja omistajaohjausministeri Joakim Strandin sekä Närpiön kaupungin edustajia keskustelemaan pitkäjänteisestä kasvusta, teollisuuden kehityksestä ja käynnissä olevista investoinneista.